קרעי תוקף: "אין ריבונות, הממשלה הזו מפקירה את הכל"

    המהדורה המרכזית No Comments on קרעי תוקף: "אין ריבונות, הממשלה הזו מפקירה את הכל"

    ח"כ שלמה קרעי בשיחה עם 'קול חי': "הניתוק של בר לב לא ייאמן. גם אלון שוסטר שאמר שזה בגלל האפליה. הם תמיד מאשימים את הקורבנות. בערים המעורבות ראינו את מלחמת העצמאות החדשה שקמה בתוך המדינה, כשרק הריחו שהממשלה הזו עומדת לקום וזה נמשך כי אין ריבונות והממשלה הזו מפקירה את הכל"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי מתייחס לפיגוע הקשה אתמול בבאר שבע בשיחה עם אבי רבינא במהדורה המרכזית: "גם השר מאיר כהן מיש עתיד אמר בשיחה סגורה שמה שקורה בנגב בחודשים האחרונים זו קטסטרופה. ידענו שהאלימות מתגברת, ראינו את מה שקרה בסורוקה ואיך שבית המשפט שחרר אותם למחרת. ההרגשה היא שאין דין ואין דיין. אין מוראה של מלכות, כי המלכות תלויה כולה באחים המוסלמים. הגינוי שלהם זה מס שפתיים".

    קרעי הוסיף "פעם דרשתי מעבאס לגנות איזה רוצח, רק לקרוא לו רוצח. הוא לא מוכן, הם אומרים אומרים תמיד משהו כללי 'אנחנו נגד אלימות', 'הפיגוע הוא נורא'. אבל הם לא מוכנים לקרוא להם רוצחים. האידיאולוגיה של רע"מ היא בדיוק האידיאולוגיה של החמאס". 

    קרעי תקף: "הניתוק של בר לב לא ייאמן. גם אלון שוסטר שאמר שזה בגלל האפליה. הם תמיד מאשימים את הקורבנות. בערים המעורבות ראינו את מלחמת העצמאות החדשה שקמה בתוך המדינה, כשרק הריחו שהממשלה הזו עומדת לקום וזה נמשך כי אין ריבונות והממשלה הזו מפקירה את הכל".

    לאחר מכן התייחס קרעי למשפט נתניהו ולעדותו של שלמה פילבר: "על כל עד שעלה לדוכן אמרו שהוא 'העד המרכזי', בהתחלה התקשורת הייתה שם בהמוניה והיום כמעט לא ראית שם אמצעי תקשורת. בא חפץ ואמר 'אין פה שוחד', אמרו טוב, אז פילבר יביא את הסחורה ואז פילבר אומר שזו תזה הזויה. אז את הפרשנות הזו שלו הם לא מקבלים אבל את הפרשנות שלו לתנועת היד של נתניהו הם כן מקבלים. ראינו איך באולפנים ישבו ואיימו עליו, שאם הוא ישנה את הגירסה הוא ישב בכלא".

    לדבריו "הייתה כאן הפיכה משפטית, תפירת תיק. התיק הזה קורס. מנדלבליט היה מוכן לוותר על הכל רק כדי לסיים את הסיפור הזה".



    0 תגובות